Sponsorowane

Gadżety reklamowe

Po co nam gadżety reklamowe?

„Reklama dźwignią handluto stare powiedzenie które znapewnie każda osoba. Jedną z form reklamy jaka może byćstosowane przez firmy upominki, gadżety, artykułypromocyjne.

Gadżetem reklamowym może stać się praktycznie każdyprzedmiot który zostanie zaopatrzony w logo, nazwę lub hasłopromocyjne.

Gdzie i kiedy można skorzystać z artykułów promocyjnych?Które gadżety reklamowe najlepsze? Oto kilkapodpowiedzi.

Identyfikacja wizualnaumieszczenie logo firmy na artykułach stanowiących wyposażenie biur i punktówhandlowych pozwala ujednolicić ich wygląd. Takieprzedmioty jak: kubki, zegary, długopsiy, kalkulatory znajdująsię w każdym biurze, jeśli wszystkie punty handlowewyposażymy w przedmioty wyglądające w ten sam sposóbprzyzwyczajamy klienta do firmowych barw… i budujemyjego świadomość marki

Programy lojalnościowezbieranie punktów za dokonanezakupy i ich późniejsza możliwość wymiany na nagrodyrzeczowe będące jednocześnie gadżetami reklamowymi tobardzo popularne rozwiązanie stosowane przez działymarketingów. Klienci mogący otrzymać nagrodę w zamian zasystematyczne i długotrwałe zakupy wiążą się z firmą na dłuższy czas zapewniając jej zwiększenie sprzedaży.

Dodatek do produktuupominek promocyjny dołączony do sprzedawanego produktu nieznacznie zwiększa kosztyponoszone przez firmę ale jednocześnie pozwala się wyróżnićna tle podobnych produktów konkurencji. Klasyczne 2 rzeczyw cenie 1 zawsze będą bardziej atrakcyjne. Warto takskomponować promocję aby produkty siebie uzupełniały. Idealnym przykładem takiego działania była akcja jednego z większego producenta kaw na rynku który do kawy dołączyłkubek.

Akcje społecznewiele firm budując swój pozytywnywizerunek angażuje się w akcje społeczne. W zależności odrynku na którym działają może to być np lokalna akcjawyposażenia przedszkolaków w worki na buty z elemantamiodblaskowymi lub też krajowa akcja wręczania rowerzystomkamizelek odblaskowych. I tutaj także można te przydatne w życiu codziennym produkty zaopatrzyć w nadruk firmowegologa. Firma zyskuje w oczach klientów jako instytucja dbającao bezpieczeństwo pieszych a jednocześnie wprowadza na rynek przedmioty promujące jej markę.

Nagrody w konkursach – nie ma chyba firmy która prędzejczy później nie zorganizuje dla swoich klientów konkursu. Nagrodami mogą być oczywiście produktu lub usługioferowane właśnie przez firmę… Ale w tym przypadkumożna także sięgnąć po nagrody w postaci drobnychgadżetów reklamowych. Królami konkursów organizowanychdla swoich odbiorców oczywiście różnego rodzajuradiostacje. Popularne programy radiowe organizują nawetkilka konkursów dziennie.

Użyteczność gadżetów reklamowychplanując kampaniępromocyjną z użyciem artykułów reklamowych warto wybraćprzedmioty które swoim charakterem będą nawiązywać do branży w jakiej działa Wasza firma i przede wszystkim będąprzydatne. Należy także zastanowić się jak wygląda klientktóry jest celem firmy, czy jest to nastolatek, kobieta, mężczyzna, osoba prowadząca aktywny tryb życia czy teżdomator. Odpowiednie dobranie gadżetu do grupy docelowejbędzie decydowało o sukcesie kampanii. Przykładowolusterko z logo wygrawerowanym na obudowie to świetnypomysł na upominek promocyjny salonu urody, solarium, gabinetu kosmetycznego etc. ale już w roli produktu mającegopromować producenta opon.. raczej sprawdzi się średnio. Kredki z logo producenta zabawek wręczone przedszkolakowibędą już idealnie dopasowane i pozwolą na zbudowaniepozytywnego wizerunku już odmałego„. Więcej informacji oraz produktów znajdziesz tutaj: http://reklamowe-upominki.pl

Sezonowość gadżetówplanując kampanię reklamową trzebatakże zwrócić uwagę na sezonowość pewnego roadzajuproduktów. Piłka plażowa z nadrukowanym logo doskonalesprawdzi się w letnich akcjach ale zimą już będziesłabo…” Kubeczek termiczny z grawerem – super pomysł na jesień i zimę ale latem już nikt nie pragnie pić gorącej kawy stojąc w 30 stopniowym upale.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *